Gamer Ekipmanları Çekilişi

facebook android iphone ayarlari

Müşteri Hizmetleri. Yazıyı Beğendin mi?

Facebook üzerinden de gelen istekler doğrultusunda oyuncu arkadaşlarımıza çok güzel hediyeler hazırladık. Çekiliş belirlediğimiz Gamer ekipmanları hediye edeceğiz. Facebook’ta sizlerin de görüşlerini alarak hazırladığımız listede 2 adet LOGITECH G103 Klavye, 2 adet LOGITECH G300 Mouse ve 1 adet LOGITECH G230 Kulaklık var.

Ürünlerin görsellerini yukarıda bulabilirsiniz. Oyun performansınızı artırmak için hazırlanan bu ekipmanlardan herhangi birini kazanmak için yapmanız gerekenleri aşağıda adım adım anlatacağız. Yazının sonunda formu yalnızca 1 kere doldurmayı unutmayın. Herkese başarılar dileriz.

*Çekiliş ile ilgili sorularınızı lütfen bu yazının hemen altındaki yorum kısmından iletin. Facebook’ta yazılanları her daim takip edemiyoruz.

Çekilişe Nasıl Katılırım?

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler şu şekilde:

facebook müşteri hizmetleri

1. Facebook sayfamızı beğenin. Hemen aşağıdan beğen butonuna tıklayabilir yada buradan ulaşabilirsiniz.

2. Youtube kanalımıza abone olun. Hemen aşağıdan abone olabilir yada buradan ulaşabilirsiniz.

3. Facebook’ta paylaştığımız şu görseli beğenip herkese açık şekilde paylaşın. (Herkese açık şekilde paylaşamıyorsanız sadece arkadaşlarınıza da paylaşabilirsiniz )

4. Yarışmayı katılmak isteyeceğini düşündüğünüz 3 arkadaşınızı Facebook içeriğimizin altına etiketleyin.

5. Bu yazının en altında bulunan formu doldurmayı unutmayın. Formu doldururken hangi ekipman için katıldığını seçmeyi unutmayın.

 

Çekiliş Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?

Çekiliş sonuçları 1 Mayıs 2015 tarihinde saat 20:00’da açıklanacaktır. Yarışmaya son katılım tarihi 30 Nisandır.

Çekiliş Ödülleri Neler?

2 tane LOGITECH G103 Klavye

2 tane LOGITECH G300 Mouse

1 tane LOGITECH G230 Kulaklık

—- BU ÇEKİLİŞ SONA ERMİŞTİR —-

Tech Kafa

Müşteri hizmetleri / Destek hattı

101 thoughts on “Gamer Ekipmanları Çekilişi

  • 17 Nisan 2015 at 22:43
    Permalink

    Keşke Hepsine birden katılmış olsak gerçekten hepsine ihtiyacım var 😀 ama en önemlisi kulaklık 😀

    Reply
  • 17 Nisan 2015 at 21:43
    Permalink

    Keşke Hepsine birden katılmış olsak gerçekten hepsine ihtiyacım var 😀 ama en önemlisi kulaklık 😀

    Reply
  • 19 Nisan 2015 at 17:09
    Permalink

    abi kulaklık ne işe yarayacak benim pcmin sesi gayet iyi micde var .d klavye en önemlisi bence

    Reply
    • 21 Nisan 2015 at 17:39
      Permalink

      yok olm klavyenin ne özelliği olur

      Reply
    • 26 Nisan 2015 at 00:17
      Permalink

      Savaş oyunlarında ses kasmak için kullanıyolar arkadan gelenlerin ayak sesi falan duyuluyo

      Reply
  • 19 Nisan 2015 at 16:09
    Permalink

    abi kulaklık ne işe yarayacak benim pcmin sesi gayet iyi micde var .d klavye en önemlisi bence

    Reply
    • 21 Nisan 2015 at 16:39
      Permalink

      yok olm klavyenin ne özelliği olur

      Reply
    • 25 Nisan 2015 at 23:17
      Permalink

      Savaş oyunlarında ses kasmak için kullanıyolar arkadan gelenlerin ayak sesi falan duyuluyo

      Reply
  • 20 Nisan 2015 at 21:11
    Permalink

    ARKADAŞLAR NE ZAMAN BELLİ OLCAK BİLEN VARMI BEN KULAKLIĞI SEÇTİM 1.6 OYNUYORUM MİC ÖNEMLİ 😀

    Reply
    • 20 Nisan 2015 at 21:30
      Permalink

      Ozan haberde de yazdığı gibi açıklanma tarihi: 1 Mayıs 2015

      Reply
  • 20 Nisan 2015 at 20:11
    Permalink

    ARKADAŞLAR NE ZAMAN BELLİ OLCAK BİLEN VARMI BEN KULAKLIĞI SEÇTİM 1.6 OYNUYORUM MİC ÖNEMLİ 😀

    Reply
  • 22 Nisan 2015 at 12:43
    Permalink

    Abi 3 kisiyi etiketlemesek olurmu

    Reply
    • 22 Nisan 2015 at 13:37
      Permalink

      3 kişiyi etiketlemezseniz çekilişe katılmış sayılmıyorsunuz maalesef. Diğer arkadaşlara haksızlık olmaması nedeniyle eklerseniz seviniriz.

      Reply
  • 22 Nisan 2015 at 11:43
    Permalink

    Abi 3 kisiyi etiketlemesek olurmu

    Reply
    • 22 Nisan 2015 at 12:37
      Permalink

      3 kişiyi etiketlemezseniz çekilişe katılmış sayılmıyorsunuz maalesef. Diğer arkadaşlara haksızlık olmaması nedeniyle eklerseniz seviniriz.

      Reply
  • 22 Nisan 2015 at 12:49
    Permalink

    Abi ben etiketlemeden yaptim

    Reply
  • 22 Nisan 2015 at 11:49
    Permalink

    Abi ben etiketlemeden yaptim

    Reply
  • 22 Nisan 2015 at 19:24
    Permalink

    Youtube yerine kanalın adını yazdım bişey olurmu

    Reply
    • 24 Nisan 2015 at 17:09
      Permalink

      Zaten Kanal Adını Yazacaktın SAF

      Reply
  • 22 Nisan 2015 at 18:24
    Permalink

    Youtube yerine kanalın adını yazdım bişey olurmu

    Reply
    • 24 Nisan 2015 at 16:09
      Permalink

      Zaten Kanal Adını Yazacaktın SAF

      Reply
  • 22 Nisan 2015 at 19:43
    Permalink

    beni kontrol edin hocam bir sorun varmı katıldım etiketleme yapmamıstım yeni yaptım

    mail:sawhalil@gmail.com

    Reply
  • 22 Nisan 2015 at 18:43
    Permalink

    beni kontrol edin hocam bir sorun varmı katıldım etiketleme yapmamıstım yeni yaptım

    mail:sawhalil@gmail.com

    Reply
  • 25 Nisan 2015 at 14:07
    Permalink

    abi formu doldurdum ekipmanı seçtim beğendim abone oldum faceden paylaşıp 3 kişi yazdım oldumu ?
    katıldımmı ?

    Reply
    • 25 Nisan 2015 at 15:48
      Permalink

      Tüm işlemleri yapmışsınız. Katıldınız. Bol şanslar.

      Reply
      • 25 Nisan 2015 at 20:27
        Permalink

        saol abi bende mause seçtim laptopda :DD

        Reply
  • 25 Nisan 2015 at 13:07
    Permalink

    abi formu doldurdum ekipmanı seçtim beğendim abone oldum faceden paylaşıp 3 kişi yazdım oldumu ?
    katıldımmı ?

    Reply
      • 25 Nisan 2015 at 19:27
        Permalink

        saol abi bende mause seçtim laptopda :DD

        Reply
  • 25 Nisan 2015 at 16:57
    Permalink

    etiketlemeyi nereye yapıyoruz ben onu tam olarak anlamdım

    Reply
    • 25 Nisan 2015 at 17:02
      Permalink

      hadi ama acill bir yanıt bekliyorum

      Reply
      • 25 Nisan 2015 at 21:42
        Permalink

        Facebook sayfamızdaki içeriğimizin altına

        Reply
  • 25 Nisan 2015 at 15:57
    Permalink

    etiketlemeyi nereye yapıyoruz ben onu tam olarak anlamdım

    Reply
  • 26 Nisan 2015 at 09:05
    Permalink

    Ben kulaklik sectim. Fakat kazanamayacam biliyorum da hadi diyelim kazandim. Pek
    guvenmiyomda klavye de cikabilir 😛 yani diger urunleri de kazanamaz miyim. Yoksa oylesine bir secim miydi? Bol sans people.

    Reply
    • 26 Nisan 2015 at 11:19
      Permalink

      Hangi ürünü seçtiyseniz onun çekilişine katılmış oluyorsunuz. Kulaklık seçtiyseniz mouse veya klavye kazanma şansınız yok yani 🙂

      Reply
  • 26 Nisan 2015 at 08:05
    Permalink

    Ben kulaklik sectim. Fakat kazanamayacam biliyorum da hadi diyelim kazandim. Pek
    guvenmiyomda klavye de cikabilir 😛 yani diger urunleri de kazanamaz miyim. Yoksa oylesine bir secim miydi? Bol sans people.

    Reply
    • 26 Nisan 2015 at 10:19
      Permalink

      Hangi ürünü seçtiyseniz onun çekilişine katılmış oluyorsunuz. Kulaklık seçtiyseniz mouse veya klavye kazanma şansınız yok yani 🙂

      Reply
  • 26 Nisan 2015 at 22:17
    Permalink

    Abi ben youtube adımı ve linkimi paylaştım diğerlerini de doldurdum bi sıkıntı olurmu

    Reply
    • 27 Nisan 2015 at 17:14
      Permalink

      Olmaz Burak 😉

      Reply
  • 26 Nisan 2015 at 21:17
    Permalink

    Abi ben youtube adımı ve linkimi paylaştım diğerlerini de doldurdum bi sıkıntı olurmu

    Reply
  • 27 Nisan 2015 at 16:19
    Permalink

    Youtube kanalımız yok ise ne yapıcaz

    Reply
    • 27 Nisan 2015 at 17:14
      Permalink

      Sorun değil. Youtube kanalım yok olarak yazarsanız kontrol eder, kaydınızı gerçekleştiririm

      Reply
      • 27 Nisan 2015 at 20:19
        Permalink

        Hmm tamam teşekkür ederim yanıtladığınız için iyi akşamlar 🙂

        Reply
        • 27 Nisan 2015 at 20:21
          Permalink

          Bir de youtube kanalımıza abone olun demişsiniz haberde kanalımız yoksa onu nasıl yapıcaz. Yani kabul eder misiniz Teşekkürler
          İyi akşamlar

          Reply
          • 27 Nisan 2015 at 20:41
            Permalink

            Yukarıda da belirttiğim gibi sorun değil, kabul ederiz.

          • 28 Nisan 2015 at 16:12
            Permalink

            Tamam teşekkür ederim 🙂

  • 27 Nisan 2015 at 15:19
    Permalink

    Youtube kanalımız yok ise ne yapıcaz

    Reply
    • 27 Nisan 2015 at 16:14
      Permalink

      Sorun değil. Youtube kanalım yok olarak yazarsanız kontrol eder, kaydınızı gerçekleştiririm

      Reply
      • 27 Nisan 2015 at 19:19
        Permalink

        Hmm tamam teşekkür ederim yanıtladığınız için iyi akşamlar 🙂

        Reply
        • 27 Nisan 2015 at 19:21
          Permalink

          Bir de youtube kanalımıza abone olun demişsiniz haberde kanalımız yoksa onu nasıl yapıcaz. Yani kabul eder misiniz Teşekkürler
          İyi akşamlar

          Reply
          • 27 Nisan 2015 at 19:41
            Permalink

            Yukarıda da belirttiğim gibi sorun değil, kabul ederiz.

          • 28 Nisan 2015 at 15:12
            Permalink

            Tamam teşekkür ederim 🙂

  • 28 Nisan 2015 at 13:25
    Permalink

    şu etiketlemeyi yapamadım yardımcı olun nasıl yapıcam sayfa içerğinin altında görünmüyor

    Reply
    • 28 Nisan 2015 at 13:26
      Permalink

      Şu görselimizin altına üç arkadaşınızı @ koyarak etiketlemeniz gerekiyor.
      facebook.com/techkafa/photos/a.215920195266727.1073741827.206191792906234/368277540030991/?type=1&theater

      Reply
  • 28 Nisan 2015 at 12:25
    Permalink

    şu etiketlemeyi yapamadım yardımcı olun nasıl yapıcam sayfa içerğinin altında görünmüyor

    Reply
    • 28 Nisan 2015 at 12:26
      Permalink

      Şu görselimizin altına üç arkadaşınızı @ koyarak etiketlemeniz gerekiyor.

      facebook.com/techkafa/photos/a.215920195266727.1073741827.206191792906234/368277540030991/?type=1&theater

      Reply
  • 28 Nisan 2015 at 18:50
    Permalink

    dediğini yaptım oğuz teiketlemeyi doğrumu yaptım bakarmısın şimdiden saolasın

    Reply
  • 28 Nisan 2015 at 17:50
    Permalink

    dediğini yaptım oğuz teiketlemeyi doğrumu yaptım bakarmısın şimdiden saolasın

    Reply
  • 29 Nisan 2015 at 11:02
    Permalink

    Abi ben çekilişe katıldım sonra 3 kişi ekledm paylaştığım duruma sıkıntı olurmu

    Reply
    • 29 Nisan 2015 at 21:47
      Permalink

      Duruma değil yukarıda verdiğim linkteki görsele üç kişiyi etiketlersen daha iyi olur.

      Reply
  • 29 Nisan 2015 at 10:02
    Permalink

    Abi ben çekilişe katıldım sonra 3 kişi ekledm paylaştığım duruma sıkıntı olurmu

    Reply
    • 29 Nisan 2015 at 20:47
      Permalink

      Duruma değil yukarıda verdiğim linkteki görsele üç kişiyi etiketlersen daha iyi olur.

      Reply
  • 29 Nisan 2015 at 19:15
    Permalink

    arkadaşlar ben formu doldurdum yeterli olur mu başka bişey gereklimi bu etiketlemeyi nasıl yapıyoruz

    Reply
  • 29 Nisan 2015 at 18:15
    Permalink

    arkadaşlar ben formu doldurdum yeterli olur mu başka bişey gereklimi bu etiketlemeyi nasıl yapıyoruz

    Reply
  • 29 Nisan 2015 at 19:33
    Permalink

    Çekiliş açıklandığında video falan mı çekiceksiniz yoksa direk siteye mi yazıcaksınız birde kazananların ellerine nasıl ulaşıcak adresleri yazmadık başvuruya. Birde bence video çekin öyle daha iyi olur tabi siz bilirsiniz bu benim düşüncem iyi akşamlar. Katılan arkadaşlara başarılar

    Reply
    • 29 Nisan 2015 at 21:48
      Permalink

      Kazananlara mail adresi üzerinden ulaşacağız. Video ile açıklamıyoruz ancak çok istek var bu konuda bundan sonraki çekilişlerimiz için değerlendirebiliriz.

      Reply
      • 29 Nisan 2015 at 23:14
        Permalink

        Peki kazanamayanların kazananları göremicek mi ? Bari onu öğrenelim ya 🙂 Bence bir yerde yazsın isimleri,yanlış anlaşılma olmasında. Yani öğrenmek iyi olur bence cevapladığınız için teşekkürler sabırsızlıkla bekliyorum 1 mayısı inşallah çıkar 🙂 İyi geceler

        Reply
        • 30 Nisan 2015 at 08:44
          Permalink

          Kazananları sitede açıklayacağız Talha, merak etme 😉

          Reply
          • 30 Nisan 2015 at 08:45
            Permalink

            Ayrıca çok fazla katılım oldu. Benzer bir çekilişi daha sonra tekrar yapacağız.

          • 30 Nisan 2015 at 21:27
            Permalink

            Çok teşekkür ederim cevapladığınız için tamam merak etmiyorum 🙂
            Bu arada ayıp olmazsa kaç katılım oldu ? 🙂

          • 1 Mayıs 2015 at 02:28
            Permalink

            En son kontrol ettiğimizde 3800 katılım vardı.

  • 29 Nisan 2015 at 18:33
    Permalink

    Çekiliş açıklandığında video falan mı çekiceksiniz yoksa direk siteye mi yazıcaksınız birde kazananların ellerine nasıl ulaşıcak adresleri yazmadık başvuruya. Birde bence video çekin öyle daha iyi olur tabi siz bilirsiniz bu benim düşüncem iyi akşamlar. Katılan arkadaşlara başarılar

    Reply
    • 29 Nisan 2015 at 20:48
      Permalink

      Kazananlara mail adresi üzerinden ulaşacağız. Video ile açıklamıyoruz ancak çok istek var bu konuda bundan sonraki çekilişlerimiz için değerlendirebiliriz.

      Reply
      • 29 Nisan 2015 at 22:14
        Permalink

        Peki kazanamayanların kazananları göremicek mi ? Bari onu öğrenelim ya 🙂 Bence bir yerde yazsın isimleri,yanlış anlaşılma olmasında. Yani öğrenmek iyi olur bence cevapladığınız için teşekkürler sabırsızlıkla bekliyorum 1 mayısı inşallah çıkar 🙂 İyi geceler

        Reply
          • 30 Nisan 2015 at 07:45
            Permalink

            Ayrıca çok fazla katılım oldu. Benzer bir çekilişi daha sonra tekrar yapacağız.

          • 30 Nisan 2015 at 20:27
            Permalink

            Çok teşekkür ederim cevapladığınız için tamam merak etmiyorum 🙂
            Bu arada ayıp olmazsa kaç katılım oldu ? 🙂

          • 1 Mayıs 2015 at 01:28
            Permalink

            En son kontrol ettiğimizde 3800 katılım vardı.

  • 30 Nisan 2015 at 09:01
    Permalink

    Abi Ben Face de Herkes Olarak Paylaşma Seçeneği Yok Sadece Arkadaşlar Yaptım Olur mu ? Bide Kanalda Çok Şey Yok Daha Yeni Açtım Sadece Intro Var Olur mu ?

    Reply
    • 30 Nisan 2015 at 11:26
      Permalink

      İkisi de olur Emre Can sorun değil 😉

      Reply
      • 30 Nisan 2015 at 14:02
        Permalink

        abi bnde intro viddeo vs hiç bişi yok kabul olurmu

        Reply
  • 30 Nisan 2015 at 08:01
    Permalink

    Abi Ben Face de Herkes Olarak Paylaşma Seçeneği Yok Sadece Arkadaşlar Yaptım Olur mu ? Bide Kanalda Çok Şey Yok Daha Yeni Açtım Sadece Intro Var Olur mu ?

    Reply
      • 30 Nisan 2015 at 13:02
        Permalink

        abi bnde intro viddeo vs hiç bişi yok kabul olurmu

        Reply
  • 30 Nisan 2015 at 12:24
    Permalink

    1 gün kaldı hadi hayırlısı 😀

    Reply
  • 30 Nisan 2015 at 11:24
    Permalink

    1 gün kaldı hadi hayırlısı 😀

    Reply
  • 30 Nisan 2015 at 14:05
    Permalink

    1 Mayıs Doğum günüm inşallah güzel bir sonuç gelir 😀 :).

    Reply
  • 30 Nisan 2015 at 13:05
    Permalink

    1 Mayıs Doğum günüm inşallah güzel bir sonuç gelir 😀 :).

    Reply
  • 1 Mayıs 2015 at 00:52
    Permalink

    facebook sitesindemi açıklanacak youtubedemi??

    Reply
    • 1 Mayıs 2015 at 02:28
      Permalink

      Facebook ve sitemizde açıklanacak.

      Reply
  • 30 Nisan 2015 at 23:52
    Permalink

    facebook sitesindemi açıklanacak youtubedemi??

    Reply
  • 30 Nisan 2016 at 19:55
    Permalink

    ben katıldım

    Reply

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir